Zawieszenie gwintowane KW Clubsport

Bezkompromisowe przeniesienie technologi
z motorsportu na ulicę za pomocą KW Clubsport

Gwintowane zawieszenia KW Clubsport przekonują bezkompromisowa kombinacją wysokiej klasy technologii z motosportu z bezobsługowymi podzespołami i certyfikatem TUV. To daje Państwu idealne narzędzie do wykorzystania pełnego potencjału sportowego samochodu np. podczas jazd turystycznych na torach grand-prix, w naukach sportowej jazdy albo innych imprezach organizowanych na torze.

Zawieszenie gwintowane KW Clubsport

Zaprojektowane dla najbardziej wymagającego toru wyścigowego na świecie: Nürburgring Nordschleife

Już w podstawowej konfiguracji gwintowane zawieszenie KW Clubsport jest dostosowane do różnych nawierzchni, stromych zakrętów i szykan liczącego 20,8 km toru Nürburgring Nordschleife. Natomiast możliwość dodatkowej regulacji ustawień zawieszenia sprawia, że zawieszenie KW Clubsport traktuje tor jak swoje naturalne środowisko. Tylko w mistrzostwach wyścigów długodystansowych VLN wyposażamy ponad 70 zespołów wyścigowych, a w 24-godzinnych wyścigach ADAC Zürich na Nürburgringu podczas 10 lat wygraliśmy 6 razy. Również zwycięzca ADAC GT Masters 2011 zaufał naszemu doświadczeniu. Idealnie dopasowana podstawowa konfiguracja w zawieszeniach KW Clubsport 2-way i 3-way z zewnętrznym zbiornikiem oleju pozwala na wiele opcji ustawień w sportowym samochodzie oraz idealne dobranie opon. Gwintowane zawieszenie KW Clubsport oprócz możliwości niezależnej regulacji siły odbicia i dobicia pozwala również na montaż górnych regulowanych mocowań amortyzatorów.

Pobierz cennik KW Clubsport

pdf2

Podane ceny w euro do których należy doliczyć podatek VAT Cennik zawieszenia KW Clubsport – 2014

KW Suspensions Clubsport

KW Suspensions Clubsport

Zawieszenie gwintowane KW Clubsport

Gwintowane zawieszenie KW Clubsport 2-way Racing Technology

Dzięki 16-stopniowej regulacji siły odbicia istnieje możliwość indywidualnego dostrojenia pozostałych elementów auta. Można mieć na przykład bezpośredni wpływ na pojedynczy nacisk na koło np. aby zmniejszyć przechyły nadwozia. Oprócz dostrojenia siły odbicia w gwintowanym zawieszeniu KW Clubsport 2-way istnieje możliwość 12-stopniowej regulacji siły dobicia przy niskich prędkościach (np. do dobrania idealnych opon). Te możliwości regulacji pozwalają na ustawienie własnych nastawów zawieszenia pod dany ciężar samochodu, właściwości opon, nawierzchni toru oraz warunków atmosferycznych.

  • amortyzatory z niezależną regulacją siły odbicia i dobicia
  • wykonane ze stali nierdzewnej inox-line
  • bezstopniowa możliwość obniżenia
  • zakres regulacji zatwierdzony przez niemiecki TÜV
  • wysokiej jakości materiały gwarantujące długą żywotność
  • 16-stopniowa regulacja siły odbicia
  • 12-stopniowa regulacja siły dobicia
  • unikatowa, niezależna od siebie regulacja siły tłumienia
  • możliwośc zakupu (opcjonalnie) regulowanych górnych mocowań amortyzatorów

Zastosowanie i regulacja siły dobicia

Gwintowane zawieszenia KW Clubsport 2-way charakteryzują się precyzyjnym dopasowaniem ustawień dla toru Nürburgring Nordschleife jak i dodatkową możliwością ustawienia zawieszenia na inne tory wyścigowe.

Regulacja siły dobicia – oś przednia

KW Suspensions Clubsport

Regulacja siły dobicia – oś tylna

Zawieszenie gwintowane KW Clubsport

Gwintowane zawieszenie KW Clubsport 3-way – Technologia zwycięzców wyścigów 24h

Gwintowane zawieszenie KW Clubsport 3-way zostało opracowane przez naszych inżynierów podczas wielu jazd testowych i pomiarowych na Nordschleife i na 7-stopniowej stacji diagnostycznej do symulacji warunków na torze. Poprzez wielostopniową regulację zawieszenia istnieje możliwość ustawienia go indywidualnie pod dane obciążenia koła, wagę samochodu, wzmocnienie karoserii, klatkę bezpieczeństwa lub rozpórki. Podobnie jak w sportowych zawieszeniach KW Competition, które są używane w międzynarodowych wyścigach, gwintowane zawieszenie KW Clubsport 3-way ma opcję dokładnej regulacji dobicia oddzielnie dla niskich i wysokich prędkości. Regulacja odbywa się za pomocą opatentowanej przez KW 2-zaworowego sterowania przy zewnętrznym zbiorniku olejowym. Dzięki fioletowemu pokrętłu można przestawić dobicie w 6-stopniowym zakresie dla niskich prędkości. Pod nim znajduje się złote pokrętło do 14-stopniowej regulacji dobicia przy wysokich prędkościach. Poza tym jest jeszcze 16-stopniowa regulacja siły odbicia.

  • 16-stopniowa regulacja siły odbicia
  • regulacja siły dobicia: 6-stopniowa dla niskich i 14-stopniowa dla wysokich prędkości
  • bezstopniowa możliwość obniżenia
  • zakres regulacji zatwierdzony przez niemiecki TÜV
  • wysokiej jakości materiały gwarantujące długą żywotność
  • możliwość zakupu (opcjonalnie) regulowanych górnych mocowań amortyzatorów

Zastosowanie i regulacja siły dobicia

Zawieszenie gwintowane KW Clubsport 3-way zapewnia możliwość szybkiego dostosowywania ustawień do właściwości i warunków panujących na torze.

Regulacja siły dobicia – oś przednia

Regulacja siły dobicia – oś tylna

Zawieszenie KW Clubsport regulacja

Optional available accessories

Górne mocowania KW Suspension

KW Clubsport górne mocowania amortyzatorów

Zawieszenie gwintowane KW Clubsport jest oferowane również regulowanymi górnymi mocowaniami. Stworzone z wytrzymałego stopu aluminium oraz najwyższej jakości łożysk pozwalają na ustawienia kąta pochylenia i wychylenia koła.

Stabilizatory KW Suspensions

Stabilizatory KW Clubsport

Stabilizatory pozwalają użytkownikom a poprawę właściwości jezdnych auta poprzez zmniejszenie podatności auta na wychylenia boczne. Zwiększona stabilność auta w zakrętach pozwala pokonywać je szybciej i z większą kontrolą.

Budowa i zasady działania
zawieszenia gwintowanego KW

KW-Edelstahl-Federbein

Zawieszenie gwintowane KW z kolumną amortyzatora w 100% odporną na rdzę pozwala na regulację wysokości w każdym momencie. Odporny na brud, trapezowy gwint i kompozytowy pierścień gwarantują łatwą regulację wysokości nawet po wielu latach czerpania radości z jazdy.

Pierścień wykonany z polamidu

Polyamid Gewindering

W przeciwieństwie do anodowanych aluminiowych pierścieni, w zawieszeniach KW używamy pierścieni polyamidowych z wkładką ze stali nierdzewnej. Dzięki temu, nawet pył z klocków hamulcowych, ziarnka piasku i brud nie są w stanie uszkodzić pierścienia.

KW "inox-line" w szczegółowych testach w komorze solnej

  • Wysoka odporność na korozję
  • Niezrównana jakość
  • Stały - perfekcyjny wygląd

Zestaw narzędzi KW

KW Tool-Kit

Każdy zestaw zawieszenia KW zostaje dostarczony wraz z zestawem narzędzi, zawierającym:

- Certyfikat TÜV
- Instrukcję montażu oraz regulacji
- Klucz do regulacji gwintu