Technologia zawieszeń gwintowanych KW

W odróżnieniu od zawieszeń sportowych o tradycyjnej standardowej budowie, zawieszenia gwintowane KW posiadają regulowane mocowanie sprężyny. Rozwiązanie to pozwala na płynną regulację wysokości poprzez przesunięcie mocowania sprężyny po trapezowym gwincie.

Istotną różnicę stanowi również budowa samego amortyzatora. Zawieszenia KW w odróżnieniu od konwencjonalnych zawieszeń sportowych posiadają zwiększoną przestrzeń pracy amortyzatora, było to możliwoe dzięki zastosowaniu krótszej obudowy, oraz najwyższej jakości materiałów. W efekcie zawieszenia gwintowane KW zachowują maksymalny komfort podróżowania nawet przy maksymalnym obniżeniu.


 Więcej…


Technologia tłumienia i zaworów – 2 way

Dostosowana do konkretnego pojazdu, regulacja amortyzatorów KW jest doceniana przez entuzjastów samochodowych na całym świecie. W zależności od własnych wymagań, charakterystyka tłumienia może być ustawiona jako sztywniejsza, bądź bardziej komfortowa. Niezależnie regulowana siła odbicia i dobicia amortyzatora pozwala uzyskać perfekcyjne ustawienia, spełniające oczekiwania najbardziej wymagających kierowców


 Więcej…


Technologia tłumienia i zaworów – 3 way

Niezależnie regulowane siły odbicia i dobicia amortyzatora osobno dla niskich i wysokich prędkości pracy amortyzatora zapewniają
możliwość profesjonalnego ustawienia zawieszenia samochodu, nie tylko na ulicę, ale również w walce o podium podczas zmagań na torze.
Opatentowana technologia zaworów KW służących niezależnej regulacji siły odbicia i kompresji pozwala na wielostopniową regulację zawieszenia, istnieje możliwość ustawienia go indywidualnie pod dane obciążenia koła, wagę samochodu, wzmocnienie karoserii, klatkę bezpieczeństwa lub rozpórki.


 Więcej…


Linia KW „Inox”

Wszystkie nasze zawieszenia gwintowane KW Variant 1, Variant 2, Variant 3, Street Comfort, zawieszenia adaptacyjne KW DDC, iSuspensions wykonane są ze stali nierdzewnej „Inox”. Niezależnie od tego czy są to tłoczyska,gwintowane obudowy amortyzatorów, czy specyficzne mocowania – używamy wyłącznie stali nierdzewnej. Nasza linia „Inox” w połączeniu odpornymi na korozję sprężynami, oraz elementami wykonanymi z elastomeru to konstrukcja zapewniająca przyjemność z jazdy przez długie lata.


 Więcej…


7-stopniowa hamowania zawieszeń KW

W centrum testowym w głównej siedzibie KW w schwabskim Fichtenberg zespoły wyścigowe i partnerzy przemysłowi mają możliwość korzystania z 7-stopniowej stacji diagnostycznej, która symuluje jazdę na torze wyścigowym. Stacja diagnostyki zawieszeń składa się z czterech kolumn które poruszają kołami i trzech kolumn które odpowiadają za wychylenie samochodu. W zależności od rodzaju samochodu wyścigowego można przeprowadzić od 50 do 100 pomiarów dziennie.


 Więcej