Zawieszenie Gwintowane KW V3 do VW Passata (B9) – Simply Better Driving

Praktyczny i solidny – taki właśnie od dekad jest VW Passat, niezależnie od generacji. Teraz do naszej oferty trafiło zawieszenie gwintowane KW V3 dla dziewiątej generacji tego dużego Volkswagena. Zawieszenie gwintowane KW V3 umożliwia płynną regulację obniżenia od 35 do 60 mm na przedniej osi oraz od 40 do 65 mm na tylnej osi w

Z zawieszeniem gwintowanym KW V4 nowy BMW M5 (G90) oferuje bardziej precyzyjne, bezpośrednie i angażujące wrażenia z jazdy

Wybór między BMW M3 a BMW M5 to trudna decyzja — i to nie tylko dla zagorzałych fanów BMW M. Jako producent zawieszeń wolimy pozostać neutralni. Niedawno dodaliśmy do naszej oferty zawieszenie gwintowane KW dla najnowszego BMW M5 z serii G90, oczywiście z certyfikatem części. Zawieszenie KW V4 umożliwia osobną regulację tłumienia przy niskich i

KW V3 bezkompromisowe zawieszenie do nowego VW T7

Od kilku dziesięcioleci VW Transporter i Multivan jest historią sukcesu Volkswagen. Wielu kierowców vanów VW decyduje się również na modyfikacje. Od dziś dla wszystkich entuzjastów modelu VW Multivan dostępny jest nasz zestaw gwintowany KW V3. Zestaw zawieszenia gwintowanego wykonany ze stali nierdzewnej do VW T7 Multivan umożliwia płynne obniżanie przedniej i tylnej osi o od

Zawieszenie KW V3 Leveling dostępne dla Tesli Model Y i Tesli Model 3

Podobnie jak zawieszenie Coilover KW V3,  amortyzatory KW V3 Levelling można regulować niezależnie w zakresie kompresji i odbicia. Za pomocą 16 kliknięć możemy otworzyć lub zamknąć zawór odpowiedzialny za siłę odbicia amortyzatora. Niezależnie od tego za pomocą 12 kliknięć można zmniejszyć lub zwiększyć otwarcie zaworu stopnia sprężania amortyzatora, aby precyzyjnie wyregulować tłumienie. Możliwość regulacji amortyzatorów

Toyota GR Yaris z zawieszeniem KW Clubsport 3-Way

Prawdziwa dynamika prowadzenia Toyoty GR Yaris wreszcie uwolniona! KW Clubsport 3-Way z nową technologią zaworów KW Nowa Toyota GR Yaris to homologowany model stworzony do wyścigów w Toyota Word Rally Championships. Wysokie wymagania co do zawieszenia, dla trzydrzwiowego, napędzanego na cztery koła, sportowego hot hatch’a, używanego zarówno na drogach publicznych jak i torze to prawdziwe

Zawieszenie KW Variant 3 do nowego Volkswagena Golfa VIII

Zawieszenie KW Variant 3 do nowego Volkswagena Golfa MK8 już dostępne! Zawieszenie umożliwia obniżenie pojazdu w zakresie od -35 do -60mm na osi przedniej i tylnej.   Wyposażone w niezależną regulację siły dobicia i odbicia sprawia, że nowy Golf prowadzi się jak rasowe auto klasy street performance – zapewniając precyzję i sztywność prowadzenia, oraz przyjemne,

Zawieszenie KW Variant 4 – BMW M8 (F92) – powrót legendy!

BMW M8 (F92) pojawiło się na rynku blisko 20 lat po zakończeniu produkcji poprzedniej generacji. Legendarna seria 8 w nowej odsłonie, nie musiała długo czekać na zawieszenie które pozwoli w pełni wykorzystać jego potencjał. KW Variant 4, wyposażone w trzy poziomową regulację charakterystyki pracy amortyzatorów – tą samą fabrycznie wykorzystywaną w limitowanej BMW M4 GTS

Odrestaurowane Porsche 356 – od teraz tylko z regulowanym zawieszeniem KW Classic!

Linia KW Classic czyli zawieszeń dedykowanych do aut klasycznych i youngtimerów  rozszerza się o koleną aplikację pierwszą generację Porsche 356. Zestaw amortyzatorów KW zaprojektowany został z myślą o modelu 356 w wersji A, wersji B, wersji C, jak również wersji sportowych Cabrio i Speedster.   Amortyzatory pozwalają na 16-stopniową regulację siły tłumienia i zastępują fabryczny

Porsche 911 GT2 RS – najszybszy uliczny samochód na Nürburgring Nordschleife – 6:40.33!

Wieloletni partner KW Automotive – Manthey-Racing ustanowił nowy rekord okrążenia na torze Nürburgring Nordschleife z czasem 6:40:33 minuty. Porsche 911 GT2 RS wyposażone w Performance Kit Manthey-Racing w którego skład wchodzi zawieszenie KW Competition, mocą 700KM, oraz kierowcą testowym Porsche Lars’em Kern pokonało rekordowe okrążenie pod notarialnym nadzorem. Ten nieprawdopodobny czas, zapewnił Manthey-Racing tytuł najszybszego auta