Wychodząc na przeciw oczekiwaniom posiadaczy Porsche 911 modelu G, KW Automotive, przygotowało nową ofertę zawieszeń. W odróżnieniu od konkurencji oferującej wkłady amortyzatorów, lub ich zamienniki, jesteśmy w stanie zaoferować regulowane zestawy zawieszeń w zależności od Twoich potrzeb.
Niezależnie czy odrestaurowujesz klasyczne 911, i chcesz aby Twój projekt pozostał w jak największym stopniu wierny oryginałowi, czy zamierzasz brać udział w amatorskich imprezach na torze, czy w końcu będziesz uczestniczył w wyścigach historycznych, jesteśmy w stanie sprostać Twoim oczekiwaniom.
Podstawowym zawieszeniem do 911G w naszej ofercie, jest Variant 3, który w przypadku modeli z drążkiem skrętnym dostępny jest jako komplet amortyzatorów, z niezależną regulacją siły dobicia i odbicia amortyzatora.
Testowany przez wiele tygodni na jedynej w Europie hamowni do zawieszeń, KW 7 POST RIG, radykalnie poprawia zachowanie samochodu, jego prowadzenie i precyzje.
Dla kierowców poszukujących wrażeń, spędzających miło czas na torze podczas weekendów, mamy kompromisowe zawieszenie Clubsport 2 way, bardziej sportowa charakterystyka amortyzatora przypominająca modele KW Competition, nie oznacza że używanie KW Clubsport na drogach publicznych będzie udręką.
Zawieszenie które posiada niezależną regulację dobicia i odbicia amortyzatora, jest bardzo uniwersalne. Możemy cieszyć się komfortem jazdy zbliżonym jaki oferuje Variant 3, natomiast bardzo łatwo możemy je przeregulować, na potrzeby użytku na torze wyścigowym.
Clubsport do modelu G dostępny jest w kilku konfiguracjach:
- – zawieszenie 2 way, jako komplet amortyzatorów z dolnym ramieniem na standardowej wysokości
- zawieszenie 2 way, jako komplet amortyzatorów z dolnym ramieniem na podwyższonej wysokości
- zawieszenie 2 way, jako komplet amortyzatorów z dolnym ramieniem na standardowej wysokości, z opcjonalnym kompletem sprężyn, i regulacją wysokości zawieszenia
- zawieszenie 2 way, jako komplet amortyzatorów z dolnym ramieniem na podwyższonej wysokość, z opcjonalnym kompletem sprężyn, i regulacją wysokości zawieszenia
Seria Competition – dla użytkowników profesjonalnie przygotowanych 911 wyścigowych i rajdowych
Competition, są zawieszeniami budowanymi wg. preferenecji klienta, na podstawie wypełnionej ankiety zawierające dane naszego samochodu, oraz zawodów w których samochód będzie brał udział.
Do klasycznej 911, możemy zaproponować zawieszenia zarówno 2 way, oraz 3 way ( z podwójną regulacją siły odbicia ) w specyfikacji twin tube ( 2 way ) jak i mono tube ( 3 way )
Dodatkowo, oprócz wersji torowej, jest dostępna także wersja na rajdy szutrowe, nazywana „Safari” na cześć legendarnego rajdu.
Tak jak w przypadku modelu Clubsport mamy wiele dostępnych opcji, i każda z nich może zostać indywidualnie skonfigurowana :
- Competition 2 way wersja torowa
- Competition 2 way wersja torowa z tubą up side down
- Competition 3 way wersja torowa ( mono tube )
- Competition 2 way wersja „Safari” na rajdy szutrowe
- Competition 2 way wersja „Safari” na rajdy szutrowe z tubą up side down
- Competition 3 way wersja „Safari” na rajdy szutrowe ( mono tube )
Zawieszenia KW do 911 modelu G, zostały bardzo entuzjastycznie przyjęte przez posiadaczy Porsche.
Są oficjalne rekomendowane przez „Porsche Club für den klassichen 911 Suedwest Germany”
Oferta KW Automotive do 911 G, jest kontynuacją bieżącej szerokiej gamy zawieszeń do marki Porsche.
KW jest dostawcą zawieszeń do wielu wyścigowych teamów Porsche, tunerów ( RUF, Techart, Gemballa ) a także Porsche Motorsport ( Cayman GT4 Clubsport )
Do ostatnich sukcesów można zaliczyć :
- zwycięstwo GT3 Championship z modelem Porsche Motorsport 991 GT3 R w 24 godzinnym wyścigu Daytona w 2017 roku,
- zwycięstwo w 24 godzinnym wyścigu Dubai 2017
- trzecie miejsce w Bathurst 2017
Ponadto, KW jako dostawca zawieszeń do Porsche aż 5 razy zwyciężało w 24 godzinnym wyścigu na torze Nurburgring we współpracy z Manthey Racing