Indywidualne zawieszenia KW do auto klasycznych i youngtimerów.
Z myślą o autach klasycznych i youngtimerów , KW renomowany producent zawieszeń, przygotowało ofertę opracowywane indywidualnie zawieszenia perfekcyjnie spełniające najwyższe wymagania. W 2017 roku KW zaprezentowało również nową listę aplikacji różnych modeli zawieszeń dedykowaną do kilku wybranych legendarnych klasycznych aut. Zawieszenie KW Classic wykonywane jest indywidualnie przez dział Motrosport KW i bazuje na zawieszeniach KW Competition, ceny zawieszeń indywidualnych do aut klasycznych zaczynają się od 2100 Euro + VAT w zależności od modelu auta.
Systemy zawieszeń KW oferują możliwość indywidualnej regulacji wysokości auta przy zachowaniu certyfikatu TUV gwarantującego bezpieczne użytkowanie.
W zależności od specyfikacje auta, zestawy zawieszeń wykonane są z aluminium, stali nierdzewnej lub stopu stali.
W zależności od warunków wykorzystywania, amortyzatory high performance posiadają różne typy technologii zaworów dla niezależnej regulacji kompresji amortyzatora i faz odbicia.
Specjalny dział badań i rozwoju rozwiązań KW tworzy indywidualne aplikacje zawieszeń dla dziesiątek aut klasycznych i young timerów zgodnie z wymaganiami każdego klienta.
Od lat pomagamy kierowcom takich modeli jak AC Cobra, Audi Quattro, BMW 2002, Ford Escort I, Morgan Plus 8, Mercedes-Benz 190, Opel C-Cadet, Opel Manta, replik legendarnych Mercedes-Benz 300 SEL AMG wykorzystującymi aktualne technologie zawieszeń.
Mając na uwadze stale rosnące wymagania, opracowaliśmy własną linię zawieszeń KW Classic traktując ze szczególną uwagą dopasowanie i kompatybilność nowoczesnego zawieszenia z technologią zawieszeń wykorzystywaną w przeszłości.
Obecnie zapewniamy kompletne zestawy części do ogromnej liczby aut w których dawniej stosowane fabryczne i zużyte elementy zawieszenia jak wkłady amortyzatorów, sprężyny, zostały zastąpione, przez specjalnie opracowane i dostosowane elementy zawieszeń KW.
Co pozwala wyeliminować dodatkowe nakłady pracy i środków podczas procesu restaurowania klasycznych aut.
W tej chwili zawieszennia KW Classic są dostępne dla: Audi Coupé (Type 89Q), Audi 200 (44Q), BMW 3.0 CSL (E9), BMW 3-series (E30), Lancia Delta Integrals oraz klasyków takich jak VW Beetle, VW Golf I oraz DeLorean DMC-12 (znanego z filmu “Back to the Future”).
Jeden z naszych klientów wykorzystał zawieszenie KW podczas podróży dookoła świata swoim DeLorean w 2015 roku. Jesteśmy również dumni z faktu, że możemy zaproponować najbardziej wszechstronną ofertę zawieszeń do klasycznych modeli Porsche serii G, zaprezentowaną jako sztandarowy produkt linii KW classic.
Nowoczesna technologia zawieszenia w ikonie auta sportowego – Porsche 911
KW Variant 3 posiadające niezależną regulacje siły dobicia i odbicia ma możliwość ustawienia zachowania Porsche 911 wyprodukowanego między 1973 a 1989 rokiem (łącznie z modelem 930) indywidualnie według potrzeb kierowcy. Zamieniając fabryczne amortyzatory na regulowanymi KW nie wymagane są żadne dodatkowe modyfikacje.
Dzięki wzmocnionemu trzpieniowi mocowania koła na osi przedniej instalacja zawieszenia nie wymaga dodatkowych modyfikacji jak usunięcie standardowych drążków skrętnych. Opracowaliśmy również inny trzpień pozwalający obniżyć o 19mm zawieszenie zgodnie ze standardem Grupy 4.
Olbrzymi wzrost właściwości jezdnych sprawił, że teraz 911tka jest łatwiejsza i bardziej precyzyjna w prowadzeniu, ale bez utraty charakteru klasycznego Porsche. Wyposażone w regulowane amortyzatory KW 911tki prowadzą się bardziej bezpośrednio i pewnie w stosunku do fabrycznego zawieszenia.
Trakcja na osi tylnej wzrosła na tyle znacząco, że typowo nadsterowne auto, jest teraz bardziej przewidywalne i bezpieczne. Szczególnie na nawierzchni o poprzeczny i wzdłużnych nierównościach regulowana siła dobicia szybko niweluje nierówności pozwalając na pełną kontrolę nad autem.
Z toru na ulicę z pełnym certyfikatem bezpieczeństwa
Seria Porsche 911 G i wszystkie rodzaje historycznych sportów motorowych, to idealne połączenie wykorzystujące w pełni możliwości regulowanej siły dobicia i odbicia, zmieniającego swoją charakterystykę w zależności od warunków wykorzystania.
Wykorzystana technologia tłumienia bazuje na amortyzatorach wykorzystywanych obecnie fabrycznie w Porsche 911 GT3 R (991)
Na podstawie tego doświadczenia, zawieszenia KW Clubsport zostały wyposażone w systemy sprężyn o sportowej charakterystyce, regulowane aluminiowe mocowanie oraz amortyzatory high performance z odwróconym tłokiem.
Dział motorsport KW przygotował również zestawy zawieszenia do aut „Porsche Rally” oraz do nowszych generacji Porsche 911 ( 993 i 996) oraz Porsche 944 i 968.
Zdjęcia A.K. Bauer, W. Inhester, KW