Indywidualne zawieszenia KW do aut klasycznych i youngtimerów

 

Indywidualne zawieszenia KW do auto klasycznych i youngtimerów.

Z myślą o autach klasycznych i youngtimerów , KW renomowany producent zawieszeń, przygotowało ofertę opracowywane indywidualnie zawieszenia perfekcyjnie spełniające najwyższe wymagania. W 2017 roku KW zaprezentowało również nową listę aplikacji różnych modeli zawieszeń dedykowaną do kilku wybranych legendarnych klasycznych aut. Zawieszenie KW Classic wykonywane jest indywidualnie przez dział Motrosport KW i bazuje na zawieszeniach KW Competition, ceny zawieszeń indywidualnych do aut klasycznych zaczynają się od 2100 Euro + VAT w zależności od modelu auta.

low_KW_MercedesBenz_SEL_Typ_300_306

Systemy zawieszeń KW oferują możliwość indywidualnej regulacji wysokości auta przy zachowaniu certyfikatu TUV gwarantującego bezpieczne użytkowanie.

KW_V3_Porsche_911_G-Modell_006 low_KW_V3_Mustang_Druckstufe

W zależności od specyfikacje auta, zestawy zawieszeń wykonane są z aluminium, stali nierdzewnej lub stopu stali.

Blog_Workshop_5001_LA_Porsche_004

W zależności od warunków wykorzystywania, amortyzatory high performance posiadają różne typy technologii zaworów dla niezależnej regulacji kompresji amortyzatora i faz odbicia.

ST_Produktion001_low

Specjalny dział badań i rozwoju rozwiązań KW tworzy indywidualne aplikacje zawieszeń dla dziesiątek aut klasycznych i young timerów zgodnie z wymaganiami każdego klienta.

KWKlassik-1 low_KW_Competition_3A_Mad-Mike_Mazda-MX5_Drift_FW_004-e1430202916523

Od lat pomagamy kierowcom takich modeli jak AC Cobra, Audi Quattro, BMW 2002, Ford Escort I, Morgan Plus 8, Mercedes-Benz 190, Opel C-Cadet, Opel Manta, replik legendarnych Mercedes-Benz 300 SEL AMG wykorzystującymi aktualne technologie zawieszeń.

KW_7post-rig_S1-6-e1467637088999

Mając na uwadze stale rosnące wymagania, opracowaliśmy własną  linię zawieszeń KW Classic traktując ze szczególną uwagą dopasowanie i kompatybilność nowoczesnego zawieszenia z technologią zawieszeń wykorzystywaną w przeszłości.

low_BMW_E9

Obecnie zapewniamy kompletne zestawy części do ogromnej liczby aut w których dawniej stosowane fabryczne i zużyte elementy zawieszenia jak wkłady amortyzatorów, sprężyny, zostały zastąpione, przez specjalnie opracowane i dostosowane elementy zawieszeń KW.

low_Porsche_911_G-Modell_KW_DaempferV3_Einbau_vorne_02

Co pozwala wyeliminować dodatkowe nakłady pracy i środków podczas procesu restaurowania klasycznych aut.

lancia-delta-itegrale-evo2-kw-variant-3-zawieszenie-jdl-3-e1487776817183

W tej chwili zawieszennia KW Classic są dostępne dla: Audi Coupé (Type 89Q), Audi 200 (44Q), BMW 3.0 CSL (E9), BMW 3-series (E30), Lancia Delta Integrals oraz klasyków takich jak VW Beetle, VW Golf I oraz DeLorean DMC-12 (znanego z filmu “Back to the Future”).

low_KW_DeLorean_DMC-12

Jeden z naszych klientów wykorzystał zawieszenie KW podczas podróży dookoła świata swoim DeLorean w 2015 roku. Jesteśmy również dumni z faktu, że możemy zaproponować najbardziej wszechstronną ofertę zawieszeń do klasycznych modeli Porsche serii G, zaprezentowaną jako sztandarowy produkt linii KW classic.

Nowoczesna technologia zawieszenia w ikonie auta sportowego – Porsche 911

low_Porsche_911_G-Modell_KW_DaempferV3_Lieferumfang

KW Variant 3 posiadające niezależną regulacje siły dobicia i odbicia ma możliwość ustawienia zachowania Porsche 911 wyprodukowanego między 1973 a 1989 rokiem (łącznie z modelem 930) indywidualnie według potrzeb kierowcy. Zamieniając fabryczne amortyzatory na regulowanymi KW nie wymagane są żadne dodatkowe modyfikacje.

KW_V3_Porsche_911_G-Modell_006

Dzięki wzmocnionemu trzpieniowi mocowania koła na osi przedniej instalacja zawieszenia nie wymaga dodatkowych modyfikacji jak usunięcie standardowych drążków skrętnych. Opracowaliśmy również inny trzpień pozwalający obniżyć o 19mm zawieszenie zgodnie ze standardem Grupy 4.

KW_V3_Porsche_911_G-Modell_009

Olbrzymi wzrost właściwości jezdnych sprawił, że teraz 911tka jest łatwiejsza i bardziej precyzyjna w prowadzeniu, ale bez utraty charakteru klasycznego Porsche. Wyposażone w regulowane amortyzatory KW 911tki prowadzą się bardziej bezpośrednio i pewnie w stosunku do fabrycznego zawieszenia.

low_Porsche_911_Turbo_7-Post

Trakcja na osi tylnej wzrosła na tyle znacząco, że typowo nadsterowne auto, jest teraz bardziej przewidywalne i bezpieczne. Szczególnie na nawierzchni o poprzeczny i wzdłużnych nierównościach regulowana siła dobicia szybko niweluje nierówności pozwalając na pełną kontrolę nad autem.

Z toru na ulicę z pełnym certyfikatem bezpieczeństwa

20161029_171222-e1487071457328

Seria Porsche 911 G i wszystkie rodzaje historycznych sportów motorowych, to idealne połączenie wykorzystujące w pełni możliwości regulowanej siły dobicia i odbicia, zmieniającego swoją charakterystykę w zależności od warunków wykorzystania.

Alegra-Motorsports-IMSA-24-Hours-at-Daytona-2017-6993-1024x683

Wykorzystana technologia tłumienia bazuje na amortyzatorach wykorzystywanych obecnie fabrycznie w Porsche 911 GT3 R (991)

low_Porsche_911_G-Modell_KW_Clubsport_2Way_Lieferumfang

Na podstawie tego doświadczenia, zawieszenia KW Clubsport zostały wyposażone w systemy sprężyn o sportowej charakterystyce, regulowane aluminiowe mocowanie oraz amortyzatory high performance z odwróconym tłokiem.

low_Porsche_Rothmans

Dział motorsport KW przygotował również zestawy zawieszenia do aut „Porsche Rally” oraz do nowszych generacji Porsche 911  ( 993 i 996) oraz Porsche 944 i 968.

 

 

 

Zdjęcia A.K. Bauer, W. Inhester, KW